دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1398 - 17:37
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان:

واحدهای دانشگاهی با ایجاد رشته‌های میان‌رشته‌ای دانشجوی بیشتری جذب کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: رؤسای واحدهای دانشگاهی موظف شدند تا اقدامات خود را به نحوی ساماندهی کنند که بتوانند با ایجاد رشته‌های میان‌رشته‌ای دانشجوی بیشتری جذب کنند.
کد خبر : 411295

فرج‌الله براتی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره مصوبات جلسه اخیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: در آخرین جلسه‌ای که داشتیم به بررسی و تصویب بودجه پرداختیم؛ چراکه در مدیریت جدید بودجه مسئله اصلی است.


وی افزود: پیش از این چون که درآمدها خوب بود به درآمد و هزینه کاری نداشتند، دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان سال‌های 90 وضعیت خوبی داشت و می‌شد کارهای زیادی انجام داد، اکنون با این شرایط باید هزینه‌ها را کاهش دهیم تا بتوانیم دانشگاه را مدیریت کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان یادآور شد: درآمد دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس شهریه است که هم باید برای جذب دانشجو تبلیغ کنیم و هم اینکه با اقدامات درست، منابع مالی‌مان را مدیریت کنیم و طرح‌های دانش‌بنیان و درآمدهای غیر‌شهریه‌ای‌مان را پیش ببریم.


براتی بیان کرد: در جلسه اخیر بودجه، فروش زمین‌های دانشگاه و مشکلات واحدهای استان خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.


وی اظهار کرد: رؤسای واحدها موظف شدند تا اقدامات خود را به نحوی ساماندهی کنند تا بتوانند با ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای دانشجوی بیشتری جذب کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه باید به سمت رشته‌های تأثیرگذار برویم یعنی دانشجو در رشته‌ای تحصیل کند که بعد از آن بتواند شاغل شود.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته